Vaše spokojenost je naší prioritou číslo 2 (priorita číslo 1 je spokojenost vašeho nejlepšího zvířecího přítele), i proto máme nonstop linku pro reklamace a stížnosti: 724 817 819
- Zboží do 14. dne od zakoupení můžete v rámci nákupu na e-shopu vrátit bez udání důvodů.
- Každou reklamaci nebo vrácení zboží řešíme přednostně, obvykle obratem.
Pokud nás nechcete kontaktovat a vyřešit vrácení zboží nebo reklamaci s naší pomocí, můžete postupovat podle pokynů níže.
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup na obchod.psiusmev.cz), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti 14 dnů od převzetí zboží. Vrácení zboží můžete vyřídit osobně na naší prodejně v Praze 10 nebo zaslat zboží na adresu Dominik Pospíšil, V Zátiší 1060, Pardubice, 53012. Postup vrácení zboží.
- Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a s veškerým dalším příslušenstvím).
- Zboží pošlete, nebo doneste osobně zpět na pobočku do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).
- Na prodejnu v Praze neposílejte zásilky, zde je možné řešit reklamaci nebo navrácení pouze osobně (budeme rádi za e-mail předem, aby byla případná výměna co nejrychlejší).
- Na prodejnu s sebou nemusíte nosit fakturu nebo jiný doklad k objednávce (pokud došlo k nákupu na obchod.psiusmev.cz nebo jste členové VIP Psí úsměv).
- Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis v případě, že jste nás nekontaktovali předem, kromě čísla objednávky je nutné vyplnit i to, jak si přejete reklamaci řešit.
- Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
- Podle obchodních podmínek je také možné zaslat odstoupení od smlouvy na adresu provozovny či na email info@psiusmev.cz, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a zboží odeslat prodávajícímu do pěti (5) pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.